Webemo jest agencją interaktywną, której głównym celem powinna być sprzedaż stron www, sklepów internetowych oraz innych aplikacji tworzących szeroko pojętą wirtualną rzeczywistość.
Czy tak jest?
Oferowanie kluczowych produktów jest dla nas oczywiście bardzo ważne, jednak nie jest to podstawowym wyznacznikiem naszej działalności. W trakcie planowania podwalin firmy Webemo uznaliśmy, że podstawową wartością będzie pomaganie klientom w odnalezieniu się w wirtualnym świecie i połączenie go z dotychczasową działalnością prowadzoną przez nich w „realu”. Jedno było pewne, posiadaliśmy wieloletnie doświadczenie związane z pracą związaną z Internetem i komputerami w różnych większych i mniejszych przedsiębiorstwach w branżach telekomunikacyjnych i bankowych i postanowiliśmy to doświadczenie wykorzystać. Nie było dla nas ważne, co będziemy sprzedawać, ważne było, aby zaspokajać potrzeby klientów, którzy się do nas zgłaszali i budować bazę wielu kontaktów wśród różnego rodzaju przedsiębiorców. Budowaliśmy pozytywne relacje w różnych branżach, aby w przyszłości moc polecać naszych partnerów biznesowych nawzajem sobie, pełniąc przy tym rolę doradców i wdrażając rozwiązania informatyczne, na których znaliśmy się najlepiej.
Niezależnie od wielkości projektów do każdego podchodzimy z pełnym zaangażowaniem, zaczynając od analizy przedsiębiorcy i jego otoczenia biznesowego. Po analizie przeprowadzamy burzę mózgów, spotkanie doradcze, podczas którego ustalamy, czego nasz Partner najbardziej potrzebuje i na jakie nowe rozwiązania technologiczne jego firma jest przygotowana w danym momencie. Zdarza się, że klient przychodzi do nas z prośbą o zaprojektowanie strony internetowej a ostatecznie okazuje się, że jego firma potrzebuje rozwoju sprzedaży poprzez uruchomienie nowego kanału eCommerce. Innym przykładem jest chęć uruchomienia przez klienta narzędzi marketingu internetowego a okazuje się, że nie posiada strony internetowej, która by taki marketing wspierała i całe przedsięwzięcie mogłoby się okazać totalną klapą. Naszym obowiązkiem jest zabezpieczanie naszych klientów przed podejmowaniem nietrafionych decyzji, związanych z działaniem w sieci i takie skupienie ich potencjału i działań, aby ostatecznie osiągali jak największe efekty. Każde działanie musi być przemyślane, zaprojektowane i skalkulowane na zysk w wyznaczonym przedziale czasu.
Od czego należy zacząć?
Zawsze od budowania solidnych fundamentów działalności. A co w przypadku przedsiębiorstwa
jest tym fundamentem? Odpowiedź jest prosta:
od misji, wizji, wartości i celów,
jakie
chcemy osiągnąć.
Aby pokazać Wam, że Webemo jest tego najlepszym przykładem, chcemy już teraz zdradzić Wam na czym najbardziej nam zależy, do czego zmierzamy i w jaki sposób realizujemy założone cele.
Oto nasze fundamenty: