Modern Line

Ogrodzenia w linii Classic stanowią doskonałe odzwierciedlenie powiedzenia „mniej znaczy więcej”. Są to modele o prostej, klasycznej estetyce, odznaczające się także wyjątkową uniwersalnością. Świetnie dopasowują się bowiem zarówno do współczesnych brył budynków, jak i oryginalnych domów w typie nowoczesnej stodoły, a także do nieco starszych nieruchomości poddanych renowacji.

Innovation Line

Ogrodzenia w linii Classic stanowią doskonałe odzwierciedlenie powiedzenia „mniej znaczy więcej”. Są to modele o prostej, klasycznej estetyce, odznaczające się także wyjątkową uniwersalnością. Świetnie dopasowują się bowiem zarówno do współczesnych brył budynków, jak i oryginalnych domów w typie nowoczesnej stodoły, a także do nieco starszych nieruchomości poddanych renowacji.

Deluxe Line

Ogrodzenia w linii Classic stanowią doskonałe odzwierciedlenie powiedzenia „mniej znaczy więcej”. Są to modele o prostej, klasycznej estetyce, odznaczające się także wyjątkową uniwersalnością. Świetnie dopasowują się bowiem zarówno do współczesnych brył budynków, jak i oryginalnych domów w typie nowoczesnej stodoły, a także do nieco starszych nieruchomości poddanych renowacji.

Deluxe 2.0 Line

Ogrodzenia w linii Classic stanowią doskonałe odzwierciedlenie powiedzenia „mniej znaczy więcej”. Są to modele o prostej, klasycznej estetyce, odznaczające się także wyjątkową uniwersalnością. Świetnie dopasowują się bowiem zarówno do współczesnych brył budynków, jak i oryginalnych domów w typie nowoczesnej stodoły, a także do nieco starszych nieruchomości poddanych renowacji.

Progressive Line

Ogrodzenia w linii Classic stanowią doskonałe odzwierciedlenie powiedzenia „mniej znaczy więcej”. Są to modele o prostej, klasycznej estetyce, odznaczające się także wyjątkową uniwersalnością. Świetnie dopasowują się bowiem zarówno do współczesnych brył budynków, jak i oryginalnych domów w typie nowoczesnej stodoły, a także do nieco starszych nieruchomości poddanych renowacji.

Mix Line

Ogrodzenia w linii Classic stanowią doskonałe odzwierciedlenie powiedzenia „mniej znaczy więcej”. Są to modele o prostej, klasycznej estetyce, odznaczające się także wyjątkową uniwersalnością. Świetnie dopasowują się bowiem zarówno do współczesnych brył budynków, jak i oryginalnych domów w typie nowoczesnej stodoły, a także do nieco starszych nieruchomości poddanych renowacji.

Rail Line

Ogrodzenia w linii Classic stanowią doskonałe odzwierciedlenie powiedzenia „mniej znaczy więcej”. Są to modele o prostej, klasycznej estetyce, odznaczające się także wyjątkową uniwersalnością. Świetnie dopasowują się bowiem zarówno do współczesnych brył budynków, jak i oryginalnych domów w typie nowoczesnej stodoły, a także do nieco starszych nieruchomości poddanych renowacji.

Akcesoria

Ogrodzenia w linii Classic stanowią doskonałe odzwierciedlenie powiedzenia „mniej znaczy więcej”. Są to modele o prostej, klasycznej estetyce, odznaczające się także wyjątkową uniwersalnością. Świetnie dopasowują się bowiem zarówno do współczesnych brył budynków, jak i oryginalnych domów w typie nowoczesnej stodoły, a także do nieco starszych nieruchomości poddanych renowacji.

Wybierz jeden z profili

Gwarancja

 

 

§1 Minimalna ilość zamówienia

Określ minimalną ilość, którą klient musi zamówić, aby dostać się do twojego programu zakupu hurtowego. Na przykład: Minimalna ilość zamówienia to 10 paneli ogrodzeniowych.

 

§2 Ceny hurtowe

Ustal preferencyjne ceny hurtowe dla swoich klientów, które będą niższe niż ceny detaliczne. Możesz rozważyć zastosowanie rabatów w zależności od ilości zamówienia, np. 5% rabatu przy zamówieniu powyżej 50 paneli, 10% rabatu przy zamówieniu powyżej 100 paneli itp.

 

§3 Terminy płatności

Wyznacz określony termin płatności dla swoich klientów, na przykład 30 dni od daty wystawienia faktury. Możesz również wymagać przedpłaty lub zastosować inne warunki płatności w zależności od wielkości zamówienia czy historii współpracy z danym klientem.

 

§4 Transport i dostawa

Określ, kto ponosi koszty transportu i dostawy. Możesz wymagać od klienta opłacenia kosztów przesyłki lub dodać je do ceny zamówienia. Możesz także zaoferować darmową dostawę powyżej określonej wartości zamówienia lub dla określonych lokalizacji.

 

§5 Reklamacje i zwroty

Wyznacz zasady dotyczące reklamacji i zwrotów produktów, takie jak okres gwarancji, procedury reklamacyjne, czy zwroty akceptowane tylko w przypadku wad fabrycznych.

 

§6 Umowa i warunki ogólne

Upewnij się, że zawierasz umowę z klientami, która jasno określa warunki zakupu, w tym wszelkie szczególne ustalenia dotyczące zamówień, płatności, dostawy, reklamacji i innych aspektów współpracy.