Deconova -
Identyfikacja wizualna
Klient i zakres:
Deconova to lokalny lider branży wnętrzarskiej, ich usługi obejmują kompleksowe urządzanie mieszkań, apartamentów i domów. Oferta skierowana jest do osób chcących przejść przez cały proces bezproblemowo, zlecić wszystko jednej, godnej zaufania grupie specjalistów. Jako jedni z niewielu nie posiadają gotowych pakietów cenowych, od których odeszli na rzecz indywidualnego i w pełni transparentnego kosztorysu. Obszar działalności Deconova to głównie lokalny warszawski rynek.
- Analiza grupy docelowej
- Identyfikacja wizualna
- Projekt logo i księga znaku
- Akcydensy
- Materiały promocyjne
- Katalog realizacji
Rok
2018
Strategia wizualna
Opracowana przez nas identyfikacja to nawiązanie do podstawowych cech marki — czystości formy, oszczędności kompozycji oraz wyrazistego, kontrastującego połączenia barw, podkreślającego profesjonalizm i budzącego zaufanie odbiorców.
Całość idealnie współgra z minimalizmem zastosowanej typografii, tworząc elegancki wizerunek, spójny ze stylem i sposobem pracy naszego Klienta, jednocześnie dbając o czytelność i esencjonalność komunikacji z odbiorcą.
Znak — integralny element strategii
Zdecydowaliśmy się na wpisanie sygnetu w logotyp w celu wzmocnienia jego rozpoznawalności, skojarzenia jednoznacznie z marką Deconova. Takie rozwiązanie wspiera również skuteczne korzystanie z sygnetu jako indywidualnego wariantu logo, zwłaszcza na wczesnym etapie jego adopcji w świadomości odbiorców.
Sygnet w swojej formie stanowi połączenie litery „n” z kształtem symbolizującym dom, będącym jednocześnie bezpośrednim nawiązaniem do charakteru usług naszego Klienta, skierowanych głównie do indywidualnych inwestorów, poszukujących wykonawców zajmujących się urządzaniem wnętrz mieszkań, apartamentów i domów.
Esencjonalność formy
Minimalistyczna estetyka w połączeniu z oszczędnością kompozycji z łatwością prowadzą odbiorcę przez prezentowane treści.
Jasność i wyrazistość to podstawowe założenia przygotowanej identyfikacji, razem zapewniają czytelną i zrozumiałą komunikację, uwydatniają fundamentalne cechy naszego Klienta i jego oferty.