Deconova -
Identyfikacja wizualna

Klient i zakres:

Deconova to lokalny lider branży wnętrzarskiej, ich usługi obejmują kompleksowe urządzanie mieszkań, apartamentów i domów. Oferta skierowana jest do osób chcących przejść przez cały proces bezproblemowo, zlecić wszystko jednej, godnej zaufania grupie specjalistów. Jako jedni z niewielu nie posiadają gotowych pakietów cenowych, od których odeszli na rzecz indywidualnego i w pełni transparentnego kosztorysu. Obszar działalności Deconova to głównie lokalny warszawski rynek.

  • Analiza grupy docelowej
  • Identyfikacja wizualna
  • Projekt logo i księga znaku
  • Akcydensy
  • Materiały promocyjne
  • Katalog realizacji

Rok

2018

Strategia wizualna

Opracowana przez nas identyfikacja to nawiązanie do podstawowych cech marki — czystości formy, oszczędności kompozycji oraz wyrazistego, kontrastującego połączenia barw, podkreślającego profesjonalizm i budzącego zaufanie odbiorców.




Całość idealnie współgra z minimalizmem zastosowanej typografii, tworząc elegancki wizerunek, spójny ze stylem i sposobem pracy naszego Klienta, jednocześnie dbając o czytelność i esencjonalność komunikacji z odbiorcą.

Znak — integralny element strategii

Zdecydowaliśmy się na wpisanie sygnetu w logotyp w celu wzmocnienia jego rozpoznawalności, skojarzenia jednoznacznie z marką Deconova. Takie rozwiązanie wspiera również skuteczne korzystanie z sygnetu jako indywidualnego wariantu logo, zwłaszcza na wczesnym etapie jego adopcji w świadomości odbiorców.




Sygnet w swojej formie stanowi połączenie litery „n” z kształtem symbolizującym dom, będącym jednocześnie bezpośrednim nawiązaniem do charakteru usług naszego Klienta, skierowanych głównie do indywidualnych inwestorów, poszukujących wykonawców zajmujących się urządzaniem wnętrz mieszkań, apartamentów i domów.

Esencjonalność formy

Minimalistyczna estetyka w połączeniu z oszczędnością kompozycji z łatwością prowadzą odbiorcę przez prezentowane treści.




Jasność i wyrazistość to podstawowe założenia przygotowanej identyfikacji, razem zapewniają czytelną i zrozumiałą komunikację, uwydatniają fundamentalne cechy naszego Klienta i jego oferty.