Jak możemy pomóc?
Pompy ciepła Mitsubishi
Mitsubishi Electric ECODAN - Powietrzne pompy ciepła do pracy w ekstremalnych warunkach klimatycznych.
Pompy ciepła Panasonic
Seria Panasonic Aquarea jest najczęściej sprzedawaną powietrzną pompą ciepła. Japoński producent zapewnia wysokowydajne rozwiązania grzewcze dla budynków o każdej powierzchni.
Pompy ciepła Daikin
Japońska marka Daikin w 2006 r. zapoczątkowała na świecie erę domowych powietrznych pomp ciepła. Zobacz najnowszą ewolucję pompy ciepła Daikin Altherma III.
Najcześciej zadawane pytania
Uruchamiając sklep Webeshop, płacisz tylko raz w zależności od rodzaju wybranego pakietu. Nie ma dodatkowych opłat cyklicznych abonamentowych, jak to ma miejsce w przypadku rozwiązań konkurencyjnych. W ramach tej opłaty otrzymujesz pełne wsparcie techniczne oraz dożywotnią gwarancję.
Jesteśmy w stanie uruchomić dla Ciebie wersję testową w ciągu 2 dni. Okres jej działania wynosi 14 dni, w których możesz uzupełnić własny sklep niezbędnymi informacjami oraz dodać ofertę. Jeśli w tym czasie uznasz, że sklep jest gotowy, opłacisz wystawioną fakturę, a my tego samego dnia uruchomimy go dla Twoich klientów.
Możesz wykupić domenę we włąsnym zakresie lub skorzystać z naszej pomocy w zakresie wykupienia jej dla Ciebie. Musisz pamiętać, że utrzymanie domeny wiąże się z kosztami ok. 100 zł netto rocznie, które są odprowadzane do firmy, w której domena jest zarejestrowana.
Sklepy internetowe Webeshop uruchamiane są na serwerze administrowanym przez firmę Webemo Sp. Z o.o. twórcy niniejszego oprogramowania. Aby móc zapewnić naszym klientom pełne wsparcie techniczne oraz aktualizacje systemu sklepu nie ma odstępst od tej reguły. Koszt roczny związany z hostingiem sklepu wynosi 100 zł netto. W ramach tej kwoty otrzymujesz do 5GB powierzchni dyskowej. Każdy kolejny napoczęty GB przestrzeni dyskowej do dodatkowe 15 zł netto (przykładowo wykorzystując 8,54 GB przestrzeni dyskowej zapłacisz 160 zł netto za 1 rok utrzymania serwera).
Wspieramy naszych klientów również w uruchomieniu poczty e-mail. Możemy założyć dowolną liczbę potrzebnych skrzynek.
Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka skórek sklepu, które możesz samodzielnie lub z naszą pomocą dostosować do identyfikcji wizualnej Twojej firmy. Istnieje możliwość zmiany kolorystyki, rodzaju czcionki. W kwestiach wyglądu jesteśmy szczególnie wyczuleni, dlatego cały czas pracujemy nad kolejnymi ciekawymi propozycjami w zakresie grafiki.
W wersji demonstracyjnej sklepu Webeshop przygotowaliśmy przykładowe treści polityki prywatności oraz polityki cookies, z których możecie skorzystać, uzupełniając w nich własne dane firmowe.
Co do regulaminu nie jesteśmy w stanie wskazać szablonu, na którym można byłoby bazować. Każda firma oferuje odmienne warunki sprzedaży oraz obsługi. Różne są formy obsługi zwrotów oraz reklamacji i terminy ich realizacji. Każdy sklep definiuje własne metody płatności oraz dostawy, oraz określa warunki cenowe tych usług. Te czynniki wpływają na brak możliwości stworzenia szablonowego regulaminu. Z naszej strony możemy wskazać Kancelarię Adwokacką, która będzie w stanie wesprzeć Was w przygotowaniu regulaminu sklepu internetowego.
W menu niniejszej strony znajdziesz przycisk „Demo”, kliknij go, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną, która prezentuje sekcje widziane przez klientów sklepu Webeshop.
Jeśli po zapoznaniu się z wersją demonstracyjną uznasz, że Webeshop spełni Twoje oczekiwania, skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz zgłoszeniowy. Zainstalujemy dedykowaną Twojej firmie wersję testową WebeShop, którą dostosujesz wyglądem do posiadanej identyfikacji wizualnej, wdrożysz ofertę, zarejestrujesz konta klientów i złożysz testowe zamówienia. Wersja testowa jest bezpłatna przez 14 dni. Po upłynięciu tego czasu podejmiesz decyzję, czy chcesz dalej korzystać ze sklepu WebeShop i czy mamy go uruchomić na domenie docelowej.
Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my w ciągu 2 dni uruchomimy dla Ciebie wersję testową sklepu WebeShop. Ta wersja służy do zapoznania się z obsługą sklepu i jego funkcjonalnościami. Można w niej zdefiniować gotowy sklep, dodać ofertę, zarejestrować klientów oraz złożyć zamówienia. Na testy dajemy 14 dni, jeśli w tym czasie uznasz, że sklep Webeshop spełnia Twoje oczekiwania, uruchomimy go na domenie docelowej wraz z niezbędnymi integracjami tj. płatności on-line, paczkomaty, dostawcy.
Zapewniamy pełne wsparcie techniczne zarówno przed jak i po wdrożeniu sklepu internetowego Webeshop. Prowadzimy szkolenia z obsługi systemu administracyjnego w dowolnej formie (może być to np. spotkanie w naszym biurze, spotkanie u klienta, rozmowa telefoniczna lub wideokonferencja).
Po uruchomieniu sklepu również świadczymy pełne wsparcie w zakresie obsługi technicznej, przez okres 12 miesiący otrzymujesz od nas bezpłatne aktualizacje systemu o wszelkie nowe funkcjonalności, które będą uruchamiane dla poszczególnych pakietów Webeshop. Ponadto dajemy dożywotnią gwarancję na prawidłowe działanie sklepu.
Zapewniamy minimum formalności, wystarczy podpisanie umowy i uiszczenie opłaty za wybraną wersję sklepu Webeshop. To sprawi, że w ciągu 2 dni uruchomimy Twój sklep w Internecie.
Zapewniamy minimum formalności, wystarczy podpisanie umowy i uiszczenie opłaty za wybraną wersję sklepu Webeshop. To sprawi, że w ciągu 2 dni uruchomimy Twój sklep w Internecie.
W menu niniejszej strony znajdziesz przycisk „Demo”, kliknij go, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną, która prezentuje sekcje widziane przez klientów sklepu Webeshop.
Jeśli po zapoznaniu się z wersją demonstracyjną uznasz, że Webeshop spełni Twoje oczekiwania, skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz zgłoszeniowy. Zainstalujemy dedykowaną Twojej firmie wersję testową WebeShop, którą dostosujesz wyglądem do posiadanej identyfikacji wizualnej, wdrożysz ofertę, zarejestrujesz konta klientów i złożysz testowe zamówienia. Wersja testowa jest bezpłatna przez 14 dni. Po upłynięciu tego czasu podejmiesz decyzję, czy chcesz dalej korzystać ze sklepu WebeShop i czy mamy go uruchomić na domenie docelowej.
Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my w ciągu 2 dni uruchomimy dla Ciebie wersję testową sklepu WebeShop. Ta wersja służy do zapoznania się z obsługą sklepu i jego funkcjonalnościami. Można w niej zdefiniować gotowy sklep, dodać ofertę, zarejestrować klientów oraz złożyć zamówienia. Na testy dajemy 14 dni, jeśli w tym czasie uznasz, że sklep Webeshop spełnia Twoje oczekiwania, uruchomimy go na domenie docelowej wraz z niezbędnymi integracjami tj. płatności on-line, paczkomaty, dostawcy.
Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka skórek sklepu, które możesz samodzielnie lub z naszą pomocą dostosować do identyfikcji wizualnej Twojej firmy. Istnieje możliwość zmiany kolorystyki, rodzaju czcionki. W kwestiach wyglądu jesteśmy szczególnie wyczuleni, dlatego cały czas pracujemy nad kolejnymi ciekawymi propozycjami w zakresie grafiki.
W wersji demonstracyjnej sklepu Webeshop przygotowaliśmy przykładowe treści polityki prywatności oraz polityki cookies, z których możecie skorzystać, uzupełniając w nich własne dane firmowe.
Co do regulaminu nie jesteśmy w stanie wskazać szablonu, na którym można byłoby bazować. Każda firma oferuje odmienne warunki sprzedaży oraz obsługi. Różne są formy obsługi zwrotów oraz reklamacji i terminy ich realizacji. Każdy sklep definiuje własne metody płatności oraz dostawy, oraz określa warunki cenowe tych usług. Te czynniki wpływają na brak możliwości stworzenia szablonowego regulaminu. Z naszej strony możemy wskazać Kancelarię Adwokacką, która będzie w stanie wesprzeć Was w przygotowaniu regulaminu sklepu internetowego.
Zapewniamy pełne wsparcie techniczne zarówno przed jak i po wdrożeniu sklepu internetowego Webeshop. Prowadzimy szkolenia z obsługi systemu administracyjnego w dowolnej formie (może być to np. spotkanie w naszym biurze, spotkanie u klienta, rozmowa telefoniczna lub wideokonferencja).
Po uruchomieniu sklepu również świadczymy pełne wsparcie w zakresie obsługi technicznej, przez okres 12 miesiący otrzymujesz od nas bezpłatne aktualizacje systemu o wszelkie nowe funkcjonalności, które będą uruchamiane dla poszczególnych pakietów Webeshop. Ponadto dajemy dożywotnią gwarancję na prawidłowe działanie sklepu.
Obsługa powdrożeniowa może być różnie rozumiana przez naszych klientów, dlatego opiszemy tutaj 2 sytuacje, z którymi najczęściej się spotykamy.
Jeżeli, nasz klient ma pytania dotyczące działania sklepu lub potrzebuje wsparcia w zakresie przekazania wiedzy, lub pokazania, jak skorzystać z wybranych funkcji sklepu, oczywiście takie informacje lub szkolenie od nas otrzyma bez dodatkowych kosztów.
Jeżeli klient potrzebuje zasobu, który pozwoli mu na wdrożenie oferty sklepu, dodania kategorii, dodania produktów, stworzenia opisów do produktów lub zdjęć produktowych, napisania wpisów na bloga firmowego, stworzenia regulaminu, poprowadzenia kampanii marketingowych lub innego wsparcia z nasze strony oczywiście również możemy to wykonać. W tej sytuacji jednak, na podstawie oczekiwań zgłoszonych przez klienta co do naszej obsługi, ustalimy koszt związany z tego rodzaju wsparciem.
Na początku przygotowaliśmy 3 pakiety do wyboru, aby każdy z naszych klientów niezależnie, na jakim etapie prowadzenia działalności się znajduje, mógł wybrać coś dla siebie. Wybór odpowiedniego pakietu będzie związany z przyszłą strategią działania sklepu w Internecie, formach stosowanych zachęt dla klientów zainteresowanych jego ofertą oraz ilością punktów styku sklepu z potencjalnymi klientami.
Pierwszy pakiet Standard zapewni wszystkie funkcjonalności umożliwiające prowadzenie sprzedaży w Internecie, nie da jednak właścicielowi sklepu możliwości personalizowania oferty w postaci oferowania różnego rodzaju promocji lub rabatów. Dodatkową zaletą wyższego pakietu Biznes będą funkcjonalności, które pozwolą na zwiększanie konwersji sprzedaży, jak choćby produkty powiązane. Pakiet Biznes posiada ponadto wiele dodatkowych opcji, które sprawią, że klienci będą chętniej wracać do zakupów w Waszym sklepie, mówimy tutaj np. o opcji ulubione produkty. Pakiet biznes jest dla klientów, którzy oczekują od nas zaawansowanego narzędzia sprzedaży on-line zawierającego szerokie możliwości analityczne oraz integracyjne.
Wybór należy jak zwykle do Ciebie, warto pamiętać jednak o fakcie, iż wybór niższego pakietu i chęć zwiększenia go na wyższy będzie wiązał się z dodatkową opłatą.