Aktywnie wychodzimy naprzeciw potrzebom Twojego biznesu. Sprawnie i niezawodnie działamy już od 2010 roku.
Sprawnie i niezawodnie działamy już od 2010 roku. Obsługujemy klientów w Łodzi i okolicy. Możemy pomóc Ci w prowadzeniu:
prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego prowadzenie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
uczestniczenie w kontrolach skarbowych i czynnościach sprawdzających składanie wyjaśnień przed organami państwowymi (US,ZUS) sporządzenie pism, wniosków, uchwał, interpretacji itp. podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych
uczestniczenie w kontrolach skarbowych i czynnościach sprawdzających składanie wyjaśnień przed organami państwowymi (US,ZUS) sporządzenie pism, wniosków, uchwał, interpretacji itp. podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych
tworzenie umów cywilnoprawnych, handlowych oraz związanych z prawem pracy konsultowanie treści planowanych i już zawartych kontraktów doradztwo w zakresie formy prowadzonej działalności konsultowanie planowanych zakupów, w tym nieruchomości lub ich wynajmu doradztwo przy zatrudnianiu pracowników pomoc w sporach pracowniczych
prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego prowadzenie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
Kiedy zostawisz dane w formularzu, skontaktuje się z Tobą Księgowy, który wysłucha Twoich potrzeb i rozwieje wątpliwości. Kiedy podejmiesz decyzję i ustalicie wszelkie ważne kwestie - zajmie się formalnościami i pomoże Ci w przeniesieniu księgowości.
Kiedy podejmiesz decyzję i ustalicie wszelkie ważne kwestie - zajmie się formalnościami i pomoże Ci w przeniesieniu księgowości.
Dowiedz się więcejŚciśle współpracujemy z wieloma podmiotami, świadczącymi szeroko rozumiane usługi dla biznesu. Dzięki nam zyskasz do nich dostęp na preferencyjnych warunkach.
Księgi handlowe to bardzo skrupulatne zestawienie każdego zdarzenia gospodarczego, które wydarzyło się w firmie. W księgach znajdują się wykazy obrotów, sald i inwentarz (aktywa i pasywa) przedsiębiorstwa. Prowadzenie ksiąg rachunkowych potocznie bywa nazwane pełną księgowością.
Do prowadzenia pełnej księgowości zobowiązane są:
Jak wyglądają księgi handlowe?
Kiedyś księgi handlowe to były faktycznie grube książki, w których księgowy skrupulatnie notował wszystkie dane. Dziś już raczej nie spotyka się ksiąg papierowych, ale ich odpowiedniki w postaci systemów (programów) komputerowych.